چنانچه رویدادی غیر رایگان باشد و تراکنش مالی داشته باشد، هنگامی که شرکتکنندگان بلیطی را خریداری میکنند، وجه پرداخت شده توسط آنها به حساب شادیرو منتقل میشود .
برگزارکنندهی رویداد میتواند در هر زمان از طریق پنل خود، درخواست تسویه حساب بدهد .
شادیرو پس از دریافت پیغام درخواست تسویه، مبلغ را از طریق شبا انتقال خواهد داد. با توجه به عملیات بانکی تا 24 ساعت بعد مبلغ وارد حساب برگزارکننده خواهد شد.
۴درصد از مبلغ کل فروش رویداد، بابت هر بلیت به عنوان کارمزد شادیرو کسر خواهد شد.
در صورت کنسل شدن رویداد، برگزارکنندهی رویداد موظف به اطلاعرسانی از طریق پیامک یا تماس تلفنی و اخذ اطلاعات حساب بانکی و عودت وجه به ثبتنامکنندگان است.
پس از ثبت رویداد توسط برگزارکننده، اطلاعات ثبت شده توسط مدیریت شادیرو بررسی شده و در صورت اطمینان از کیفیت رویداد، تایید و منتشر خواهد شد.
پس از ثبتنام کاربران، اطلاعات تماس ثبتنامکنندگان در اختیار برگزارکنندۀ رویداد قرار میگیرد.
کاربران:
پس از ثبتنام در رویداد، اطلاعات تماس شما در اختیار برگزارکننده قرار خواهد گرفت.
پس از ثبتنام، رسید پرداختی برای شما نمایش داده میشود.
شرایط عودت بلیط، توسط برگزارکننده رویداد تعیین میشود. شادیرو مسئولیتی در قبال عودت بلیط ندارد. برای ارتباط با برگزارکننده به اطلاعات مندرج در صفحهی رویداد مورد نظرتان در وبسایت شادیرو مراجعه نمایید.
با مراجعه به صفحه پروفایل کاربری خود، قسمت «بلیطهای خریداری شده» میتوانید سابقهی بلیطهای خریداری شده خود را ملاحظه نمایید.
در صورتیکه وجهی از حساب شما کسر شد اما بلیط دریافت نکردید، میتوانید با مراجعه به پروفایل خود، قسمت «بلیطهای خریداری شده» از خرید خود اطمینان حاصل کرده و به بلیط دسترسی پیدا کنید. اگر در آن قسمت هم بلیطی ملاحظه نکردید، به شادیرو پیغام بدهید. در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.